Monday, July 26, 2010

ceritera semalam

pada suatu petang saya bersama abang kembar saya dan turut tidak ketinggalan bunda saya telah menemani kami berdua keluar bersiar - siar.

hajat abg saya keluar andalah untuk survey harga kereta. konon - konon tengok kereta bagai *yelah, dye anak org kaye, saye tak -,=

tiba di suatu kedai kereta kami memparking kereta, dan lantas suatu persoalan terpacul dari bibir ku *cewwaah

"kita nak pergi kedai sebelah kiri ke, sebelah kanan?"

"belah kiri" ibuku menjawab ringkas.

yang sebenarnya di sebelah kiri ku adalah kedai kerete terpakai,
di sebelah kanan pula adalah kedai kereta jugak. tp kedai yang jual kereta BARUU!
setelah selesai mencuci mata di kedai sebelah kanan, lantas kaki ku melangkah ke kedai yg di sebelah kiri pula *tak cuci mate pn kat kedai belah kanan, saket mata ada :D

masuk dlam kedai dengan penuh gaya konon ade 100k dlm dompet.dompet pon penuh dengan duit syiling,HAHA
pdehal ade 'udang di sebalik batu'

disebabkan ketidakmampuan kami, kami hanya dapat test drive. WOOO, seronok bkan maen dpt naek kereta grand livina.wohhhoo. mase nk test drive tu, ta sangke plak yg salesman nie ikut naek kereta sekali. ape dye ingt aku nk curik kereta tu bawak balek rumah ke? ingt aku ta mampu nak beli ke? dont judge a book by its cover laah *ceyyyy, padahal memang berniat macam tu pon.HAHA

beria - ria sgt tgok kereta, pdahal bkan buat ape pon. balek balek bwk gambar kereta GRAND LIVINA je.tu je yg termampu pon :)

coretcoret,
ezno zain :)

No comments:

Post a Comment