Tuesday, August 3, 2010

animal week

ISNIN
pada hari isnin azion telah membawa tiga ekor hamster, aww.suke gile. COMELL TAHUUU!
ade sekor tu kiut, i loikee <3 geraamm.tapi azian telah memberi ketiga tiga ekor hamster tersebut kepada pemilik tuan barunya iaitu ezimo. mule2 azian tanye ak nk bela ke? tp aku ta nk. kerana saya... tidak mahu menduakan pet saya, iaitu cik KURA-KURA <3. tapi bile pkir balek rugi ta amek hamster tu, kalo ta, bole wat geng WONDERPET. HAMSTER dah ade, KURA KURA da ade.cume itik je tade.HAHA


SELASA

dissection of frog. eeee,suke giler. tp sebenanya beria je.ta nk mkn time rehat takut mase wat exp tu nanty muntah.HAHA nie gara2 azion pnye influence :)
mase wat exp excited giler. telah ku belah bdannya sehingga menampakkan respiratory system. ak, umio, ezimo, anime, silin *maaf atas nama yg ta di sebut. dlm satu grup telah bertungkus lumus mmbelah dada katak sehingga mnusuk kalbu.HAHA lepastu kami mengenali yang manakah liver, gall bladder.
tp bile katak tu bergerak je "weyh wey, cpat ltak klorofom, kapas kapas mane?. weyh cpat weyh" sume kelam kabut.HAHA
lepastu selesai la pembedahan trsbut dan tibalah masa utk merobek jantung katak! dan kemudian berhentilah bernafas wahai si katak tersebut. dgn tidak berhati perut nya lagy kami memecahkan GALL BLADDER. HAHA. tp kaler nye cantek.wane hijau hijau. wwuu

lepastu kiteorg ade kelas agama.ustazah suruh bace yaasin. aku rse aku hendak sedekahkan bacaan yaasin kepada katak2 yang telah terkorban pada hari ini. aku tau, msty mlm nie mak dye cari cari laki dye.ta balek2.rupenye telah dibedah oleh kami. sorry katak kerana bertindak begitu kejam :)

No comments:

Post a Comment