love

Loading...

Friday, November 5, 2010

emer syazzuan

kesian kau kan? banjir dekat ALOR SETAR. tp ak ta pham kenapa aku kasihan kan dikau. ouh mungkin ak bersifat empati. mungkin la kan. kesian kesian pon aku cume bole text ko gtau

"adek, drive krete elok elok"

lagy ak kesiankan part ta mandy 3 hari. woahhh, ingt kau harum la tu. tapela balek lah kampung halaman mu di perak nie agar dapat merasai kemeriahan mandi kan. HAHAHA

tp aku tak suke bile ko balek. antara sebab musababnye:-

1. ko suke buli ak.
- ko suruh ak basuh kereta ko
- ko buli aku suruh kemas rumah
- ko suke baling stokin busuk ko kat ak

2. ko kerja nye mngarah je
- ko dalam bilik pon nak suruh ak tutupkan kipas dlm blik ko sndry.
- air dalam peti ais pon nak suruh ak amik
- pinggan ko nak makan pon suruh ak amek
- ko suruh ak masuk kan kaen dalam mesin basuh *dasar pemalas
- ko suruh ak tolg ibu kat dapur

sbb tu ak ta suke ko balek.bile ko balek je ak yg kene kemaskan baju ko. ingt aku bibik ea? tp kadang2 ko baek jugak. kadang2 je la. aku tau ko ta sedar bnde tu.
ape yg ko sedar, ko rase ko hnsem je. aku tahu.

ko sepatutnye menghargai ak tahu ta. sbb ak yg slalu bank in duet kereta ko, bank in duet ko. tp ko ta nmpak jasa aku. tgok, air mata aku dah mengalir. HAHHAAA. BERIAA KAN EZZNY!

kesimpulannya, semoga sampai cepat di rumah. tee heee :)

your sister,
ezzny othman

No comments:

Post a Comment